Nää ois niinku myös blogiasiantuntijoit

Täällä Blogimaassa on tapana irvailla valtamedialle siitä, että se ei tiedä inttervepistä mitään ja että sen yritykset olla niinku küülei ovat tuhoon tuomittuja. Mutta toista se on mainosmaailmassa, vai mitä? Markkinointiviestintäpörröpääthän varmaan liikkuvat netin ruskettuneella alavatsalla kuin… öh, kalat, eikös?

Katsotaanpa.

Tämän päivän Markkinoinnissa & Mainonnassa kysytään seitsemältä alan ammattilaiselta (joukossa myös yksi toimittaja), mikä on Suomen paras blogi.

Vastaukset vaihtelevat noloista… well, noloihin.

”Suomen parasta blogia ei ole vielä perustettu. Sen voisi täällä meillä pistää porukalla pystyyn.” (Inka Hein, projektijohtaja, SEK & Grey)

Tai:

”Olen melko huono seuraamaan blogeja. Tällä hetkellä hyvä yhdistelmä kiinnostavuutta ja hyötyä on blogit.kauppalehti.fi” (Pia Gran, planning director, Zeeland)

Itse en ole vielä tutustunut maanmainioon blogit.kauppalehti.fi-blogiin, mutta syöksyn sinne heti tämän jälkeen.

Yleisesti ottaen tuntuu siltä, että Suomen paras blogi oli näiden überprofessionaalien mielestä – pidätelkää hengitystänne – se ainoa blogi, jonka he sattuivat muistamaan. Ja sehän voi olla esimerkiksi saman mediatoimiston naapurihuoneessa istuvan kaverin blogi.

Kommentointi on suljettu.