Porno on aikuisviihdettä, mainos innovaatiotuote

Muusikko Matti Huhta on kirjoittanut Markkinointiin & Mainontaan verrattoman hauskan kolumnin siitä, miten mainosten tekeminen on mainostoimistoille nykyisin niin noloa, ettei siitä kehdata edes puhua. Siteeraan, koska teksti ei ole verkossa:

”Mainostoimistossa toteutetaan ’kokonaisvaltaisia ideoita ja niistä ilmiöitä, joihin kuluttajat haluavat osallistua’ ja heidän asiakkaansa ’kokevat jatkuvasti tunteita ainutlaatuisen hyvästä yhteistyöstä’. Tarjolla on innovaatiotuotteita, palvelukokemuksia ja markkinointiviestintäratkaisuja.”

Ja:

”Miksi mainostyöläinen kertoo työstään kuin mafioso tai pornoelokuvien tuottaja? Mafiosohan on suojelua myyvä liikemies, mutta hänen toimintansa ymmärretään yleisesti rahanpesuksi ja kiristykseksi. Pornotuottaja toimii erotiikka-alalla ja tarjoaa aikuisviihdettä. Useimmat kuitenkin tietävät, että tuote on tyypillisesti audiovisuaalinen esitys siitä miten ihmiset sovittavat pissaelimiään yhteen.”

Kommentointi on suljettu.