ET phone home

En tiedä, mitä mainostoimistoa ET-lehti käyttää, mutta ”Enemmän Tarinoita” on hauska slogan — varsinkin kun muistaa, että lyhenne alkujaan tarkoitti Eläketietoa. Mutta mitä ne tarinat tarkoittavat? Valitettavasti samaa kuin sekundaluokan viihdelehdissä, ainakin jos ET:n mainoksia on uskominen: tylsien julkkisten olemattomia elämänhistorioita. Mainoksessa kysytään muka provosoiden, kumpi on kiinnostavampi, Kristiina Elstelä nuorena vai vanhana. Oikea vastaus: ei kumpikaan. Paitsi jos kuvitellaan, kuten mainostoimistossa ilmeisesti, että läheisen menetys on automaattisesti ”tarina”.

Onko siis niin, että kun (oman työnantajani) Yhtyneiden Kuvalehtien julkaisema Viva myy julkkisjutuilla, ET:n on kilpailijana ollut pakko hylätä hyvä ja kunniallinen hyötylehtikonseptinsa ja lähteä tälle surulliselle ja loputtomalle tielle?

Kommentointi on suljettu.